19 !

2 veckor, 5 dagar. Fantastiskt!
 
Jag vill bli sådär riktigt nervös nu. Men just nu känns ingenting, mer än att jag självklart ser fram emot det så mycket. Men lite pirrkänslor är ju alltid spännande. Fast det kommer väl kanske om en vecka då.
 
I fredags gjorde jag en ny brudsminkning, eftersom jag reagerade med klåda av den första. Nu blev det en matt brun sotning med mer markerad globlinje. Och till det ska jag ha ett rosa läppglans. Jag satsar på ögonen.
Ett litet sminktips ifall man inte har en vattenfast mascara men en mixing liquid från Makeup Store ( vätskan som används till bl.a glitter), doppa en ren mascaraborste i flaskan och applicera över mascaran på fransarna så blir det vattenfast. Gäller även eyeliner.
 
 
Igår fick jag se ett litet prov på festhäftet som Emma och Anton knåpar ihop och vi är väldans nöjda. Eller jag, Fredrik ville inte se det utan vänta till dagen D. Men det var väldigt fint. 
 
VI har gjort några olika spellistor för kvällen varav en som ska spelas under mingel och middagen. Här är den, tycker själv att den är riktigt skön.
 
Bröllopsmingel & middag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

denstoradagen

En blogg om bröllopsplanering inför den största dagen i liivet.

RSS 2.0