Rullstolsrally?

Hallåhallå.
 
Nu har vi bokat in präst-träffen. Den sker om 2 veckor. Och efter det återstår alltså bara 1 vecka.
 
I förrgår, när jag klev upp tidigt som attan för att gå på toa, kände jag något konstigt i min rygg. Jag kunde inte böja mig. Det tog tvärstopp. La mig en sväng till och somnade. När jag vaknade var det värre. Jag var fast i sängläge och trodde det var ett ryggskott som jag hade dragit på mig. Under dagen började det mer kännas som en nerv som låg i kläm. Kurerade mig under dagen och hoppades att det skulle bli bättre under natten.
Vaknade flera gånger av en smärta som inte kom från denna värld. Jag kunde inte ens röra mig. Försökte ställa mig upp men det gjorde så ont så jag fick panik och bara skrek och grät. Kl var då kring 04. Ringde sjukvårdsrådgivningen och de skickade in mig till akuten. Väl där blev jag undersökt, fick lite smärtstillande, muskelavslappnande och en spruta. Det var en bristning i muskeln i höften som hade lett till inflamation. Aj. Jag såg framför mig hur antingen jag rullade fram till altaret i rullstol eller att alla bröllopsgäster gjorde mig sällskap på sjukhuset ;)
 
Knaprade i mig 15 piller igår och några nu idag och känner mig bättre. Har tagit flera kortare promenader för att hålla muskeln rörlig och mjuk. Har inga som helst planer på att ha ont på vår bröllopsdag.
 
 
23 dagar kvar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

denstoradagen

En blogg om bröllopsplanering inför den största dagen i liivet.

RSS 2.0