34 dgr!!

Days goes by..
 
Nu är det ca en månad kvar. Jag har sagt det förut, jag säger det igen, JÄKLAR vad tiden går fort. En månad är ju över på nolltid. Herrejäklar. Jag kommer nog aldrig vara så nervös som jag kommer att vara nu, tiden ut. Vi har spenderat 10 dgr hos Fredriks föräldrar, och kom hem idag. Det blev en del bröllopsprat givetvis. Det slår mig, när andra pratar om bröllopet med oss och deras egna förberedelser, vad som är påväg att hända. Sälv känns det bara som att vi fantiserat lite i vår ensamhet.. 
 
På Fredag kommer hans familj upp och då ska karlarna från hans familj/vänner ta ut Fredrik på lite bus och kvinnorna tar iväg mig på något. 
 
Annars, det som är kvar är:
 
- Fredrik ska fixa present till värd/bestman
- Jag ska lämna in min klänning på ångning
- Jag ska göra en andra testsminkning då det första gav mig allergireaktioner
- Köpa vita ballerinaskor att traska runt med mellan fotograferingarna
- Träffa prästen
- Sista planeringsträff på festlokalen
- Skriva ut bordsplaceringen
- Betala fotografen
- Avstämma busstransporten
- Bestämma blomdekoration till borden
- Sola
 
 
Dagen innan...
 
- Fixa naglarna på en skönhetssalong
- Fixa dekorationen till festlokalen
- Genomgång i kyrkan med bestman/tärna
- Hämta klänning
- Hämta ut fracken
 
 
Och från och med imorgon är det STENHÅRT med nyttigheter och motion. Inget socker, få kolhydrater och minst 3/4 st 4km-promenader i högt tempo i veckan. Jaja, det kanske inte låter så hårt men allt är väl relativt. 
 
 
34 dagar kvar.....................
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

denstoradagen

En blogg om bröllopsplanering inför den största dagen i liivet.

RSS 2.0