Möhippa

God afton.

Länge sedan sist. Vi är i norr på semester.

Jag blev iaf hippad i fredags. När jag vaknade möttes jag av ett brev. I det stod det att jag skulle gå till Apoteket och be om ett brev i kassan. I det låg det pengar och så stod det att jag skulle köpa resorb. Där fick jag ett nytt brev och skulle gå till en skobutik. Där fick jag ett ombyte att gå runt i och en flaska med grogg. Sedan skulle jag vidare till Ica och köpa vatten, sedan till systemet och köpa cider, sedan till blomsteraffären. Där fick jag en blombukett och ännu en grogg. Sedan skulle jag gå brudmarch genom samhället till badhuset. Där fanns ett brev där det stod att jag hade blivit lurad och skulle gå hem.

 

Väl hemma var en hel hög med tjejer. Vi åkte till Källan spahotell och åt lunch och badade. Sedan spelade vi discgolf och hade utmaningar. Alla mot mig. Sen avslutades kvällen i en stuga med massa god mat och sällskap. Väldigt mysig dag. Tack alla inblandade.

 

 

Fredrik blev svensexad samma eftermiddag men det får han skriva om själv..

 

 

Karolina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

denstoradagen

En blogg om bröllopsplanering inför den största dagen i liivet.

RSS 2.0