Härlig helg

Hallå i huset.
 
Ny vecka, en dag närmare.
Helgen som var har varit helt underbar. I fredags roade vi oss på två olika håll. Grabbarna i Fredriks familj och vänner tog ut han på äventyr och damerna gjorde detsamma för mig.
 
Jag mötte upp dem på söder på kvällen för middag, drinkar och vin. Sedan hoppade vi på båten som gick till Gröna Lund där vi hade femkamp. Jag förlorade STOOORT! jag var så kass, haha.
Fredriks gäng hade gjort något liknande. Dock blev det en relativt tidig kväll för oss båda då väckaren ringde 06.30 i lördags morse. Då var det dax att göra sig klar för en natt till havs. Vi mötte upp Mathilde och Peter vid Nacka och åkte ut till deras hus som ligger på en ö ute i skärgården. Vi hade två heldagar med massa god mat, bastu, bad, drinkar, vin, spel, kräftskiva och otroligt massa mys. 
 
Så idag har man lite ny energi efter en riktigt återhämtande helg.
För min del har det betytt ännu en dag av timmars jobbsökande. Det har faktiskt blivit lite av en drog för mig. Jag kan utse mig själv till expert inom det ämnet ;P
 
Fredrik ska snart iväg på ett spännande möte som kan förändra hans framtid framöver. Spännande och vi håller våra tummar!
 
 
Nu blickar vi bara framåt till vad komma skall. Igår kom jag på att om en månad så är jag fru. Det, mina vänner, det känns helt orealistiskt och märkligt. Men dock så underbart. Jag är så lyckligt lottad över min Fredrik. Jag älskar honom så oändligt mycket.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

denstoradagen

En blogg om bröllopsplanering inför den största dagen i liivet.

RSS 2.0