Snart klar...

Idag var vi båda lediga så vi passade på att bege oss ut på bröllopsärenden. Vi gick till bröllopsbutiken där jag har köpt allt för min outfit. Känns bra att få experthjälp till sånna inköp. Idag köpte jag underkjolen, skorna och sjalen sen gick vi till en underklädesbutik och beställde en passande bh som kommer först om några veckor.

På tal om bh så blev jag blixtförälskad i underklädesmärket Prima Donna. Har man stora bröst är det enormt svårt att hitta en bh som verkligen håller dem på plats, och det gjorde dem. Jag köpte två st av Prima Donna bara för att dom sitter så galet bra. Prislappen ligger på 799:- men då får man kvalité och slipper köpa nya halvdana hela tiden.

Nu är det bara småfix kvar innan allt är klart. Känns himla skönt och lättande.

Nu kan dagen D komma, men det är ju bara 3,5 mån kvar..



Kommentarer
Bloggtvingerskan

Gillar skorna!

2012-06-13 @ 05:57:30
URL: http://minbebis.com/blogg/bebilainen
Karkis

Jag tycker brudskor oftast är så fula, om de inte är en miljard hög klack dvs :) skitsamma, bekvämt ska de va

2012-06-13 @ 08:09:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

denstoradagen

En blogg om bröllopsplanering inför den största dagen i liivet.

RSS 2.0