Kvar att göra.

Idag har jag varvat solning på taket med att organisera bland bröllopspysslet. Jag är en ordningsnörd utav dess like och jag måste ha 110% koll på allt. Jag gjorde lista på allt som återstår att göra.

KVAR ATT GÖRA:

Beställa liten tårta till honörsbordet + bakelserna + utkörning + ställning

Meddela Porlinsfabriken vilken meny vi valt + antalet (Allergier, alkoholfritt)

Hindersprövning SENAST 16 JUNI

Träffa fotografen

Besöka festlokalen med värdparet

Träffa prästen - Ta med hindersprövning

Beställa brudbuketten med Thilde

Bestämma exakta tiden för bilar + buss att hämta vid kyrkan

Skriva klart och pringa vigselprogram

Skriva ut noter till musik i kyrkan

Göra klart bordsplaceringen

Göra spellista för bröllopsmingel, middag och fest.

Provgöra håruppsättningen hos Fia

Testsminkning nr 2, eftersom jag reagerade på skimriga skuggor så måste vi göra en med matta skuggor.

"Minibröllopsfest" hemma i norr för de äldre som inte orkar med att åka ner

 

Inhandla

Underkjol

Bh/underkläder

Strumpor

Skor

Shape-In

Sjal

Morgongåva till Karro

Gästbok

Såpbubblor

Pyssel

Papper till festprogram

Papper till menyn

Placerkorten

Present till medhjälparna

Karameller

 

Som sagt, vi har fixat det mesta men nu återstår allt "småplock". Mindre än 4 månader kvar nu...


Kommentarer
David Berglund

Åhh fan va nice me såpbubblor!

2012-05-22 @ 09:14:31
Karolina

David, haha javisst.

2012-05-22 @ 12:30:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

denstoradagen

En blogg om bröllopsplanering inför den största dagen i liivet.

RSS 2.0