Namn - Fredrik

Efter många om och men så har äntligen mitt namnbyte (mammas namn som ogift) fått godkänt hos Skatteverket. Ska kanske inte klaga alltför mycket på dem, fick ju ändå tillbaka på skatten. Är ny med bloggandet, men jag kommer INTE skriva om nya jeans eller i vilken butik jag köpte de senaste lågprisskorna som ser ut att kosta en halv miljon. Kommer inte heller skriva om några eskapader på Stockholms farligaste plats, Stureplan. Om man inte hittar bättre sätt att förvalta sin pappas pengar än att lägga dem på helrör så kanske en tripp till Afganistan, eller annat valfritt "turistmål", får er att öppna ögonen för verkligheten.
Nåja, ville mest bara säga hej och kanske skriver jag snart igen på denna blogg som ska handla om den största dagen i mitt (vårt) liv:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

denstoradagen

En blogg om bröllopsplanering inför den största dagen i liivet.

RSS 2.0