Planering - Karro

Ända sedan vi beslöt oss för att gifta oss, vilket var i slutet av September 2011, har jag planerat och fantiserat smått då och då. Vi köpte min klänning, provsmakade "bröllopstårta", eller vi ska ha små bakelser, beslöt oss för färgtema, kyrka och festlokal ganska omgående. Annat har beslutats längs vägen. Såsom musik, frisyr, smink och dylikt har snarare beslutats efter känsla. Vad som känns rätt. Vilken känsla eller stil man är ute efter.
Det är beyond vad jag kunde gissa att planera inför sitt bröllop. De må ha ifrågasatts att jag var ute i väldigt god tid med all planering men det är otroligt mycket att tänka på. Och komma på för den delen.  När man dessutom är två som ska enas kan det behövas lite betänketid hit och dit. Nog för att jag har turen att dela smak med min blivande så vi är rätt så överrens om det mesta    :-)
Nu är det ju "bara" en sommar mellan oss och bröllopet så de största besluten har redan tagits. Nu är det bara finliret kvar.
Idag har jag varit på provsminkning. Färgtonerna på ögonen går i brun/vinrött & guld. Läpparna ska vara ljus/gammelrosa. Det blev väldigt fint.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

denstoradagen

En blogg om bröllopsplanering inför den största dagen i liivet.

RSS 2.0